Hårförlängning?

Som ni såg på rubriken så kan ni lista ut vad inlägget kommer handla om.
Hårförlängning.. Ja visst är det snyggt men tycker verkligen inte om när man ser att en person har det.
Som en tjej jag vet vem det är .. Hon är platina blond med jätte kort hår och man ser spännena i hårbotten och så går de ner til höfterna ungefär. Hur snyggt är det?
Själv har jag ingen utan mitt hår är 100% äkta :)
Många som frågat om jag har löshår men icke sa Nicke ;).

Nu ska jag inte klaga men ungefär som Kissie.. Jag menar, hon tycker att hon är så jävla snygg hela tiden men om hon hade skaffat sig bättre löshår hade hon inte vart lika ful iallafall haha, ja alla har vi våra fördommar!
Nu ska jag inte skriva mer, jag är för trött men ni ska få en bild på mitt hår iallafall :)
Puss och godnatt




Blev visst två bilder haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0