Hej!

Hejhej!
Var precis hemma hos Della och hämtade min saker. Äntligen :D
Lånat mammas smink varje dag sen i fredags, menmen.. Man behöver väl inte vara den snyggaste på jobbet jämt ;)? Haha.
Jobbade idag med, 17.00 - 22.30 fick sluta lite tidigare och det var ju ändå ganska skönt men när jag kom hem kom jag på att jag glömde en sak. Glömde mitt brev om hur mycket jag får i lön denna månaden. Jobbigt :/.
Funderar på om jag ska hämta den på torsdag när jag jobbar igen ifall jag inte glömmer det då också :P. Får inet hoppas på det :).

Har haft tur att det inte kommit in några Gothia folk iallafall, eller jo 5 stycken så det är ju inte så farligt.
Annars har jag inte gjort någonting idag.
Har kommit på en sak.. Jag har börjar blogga lite oftare och det är väl ändå ett plus?
Ni får reda på vad jag gjort om dagarna, alltså kompisar och jobbat, det är ju inte så mycket annat haha.

Menmen, jag har bilder på kameran jag ska lägga in. Så om en liten stund får ni ett bild inlägg, vad tycker ni om det?
Jag har ju tjatat om det ett tag men aldrig tagit tag i saken, smarta Jenny right ;)?
Äsch, nu ska jag lägga in bilderna så ni får se dom någon gång :)
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0