Jobba och sjuk!

Hejsan hejsan! Ligger fortfarande i sängen, gjort det sen jag vaknade, och jag vaknade runt halv 10-10 haha :)
Mår fortfarande inte bra, hostar som en jag vet inte vad :(
Tycker jag inte alls om, och på det ska man jobba. Får hoppas på att jag inte hostar allt för mycket men säger till min handledare isåfall :) Ordnar sig gör det alltid.
Vad ska ni själva göra idag?

Iallafall, eftr jobbet ska man nog dra sig hem till John och dricka lite, vet inte riktigt om jag ska dricka än men det märker vi :) Det kanske inte är så bra att dricka när man är sjuk, eller?
Vad är det egentligen med ungdomar och festande? Är det verkligen ett måste varje helg?
Så tänkte jag varje gång helgen börjar närma sig men ändå sitter man där med en cider eller vad man nu har i handen på en fredag kväll.. Någon mer som känner igen sig kanske? :)

Jaja, nu ska jag upp och göra ordning kyckling med makaroner :D Men vi hörs imorgon om vi inte hörs tidigare :)
Puss puss



En bild på dom nya skorna med :)
Sko punkten: 199 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0