Man vill ha saker man inte ha kan få!

Rubriken stämmer verkligen!
Visst, man kan alltid köpa dom där skit snygga skorna man kollat på länge.
Men har man ett tufft liv men en familj som inte bryr sig eller inte har några äkta vänner så är det självklrt att man vill ha det men det går ju inte att köpa för pengar, right?
Den som inte håller med får gärna säga till.

Det finns någonting jag tänker på just nu men som jag inte vill skriva om här eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg. Det är inte många, men jag vet ju inte ändå.
Inte ens mina närmsta vänner vet om det som jag i snitt berättar exakt allting för. Så det är verkligen min ensak denna gången.
Känner på mig att en viss person, som läser ibland då och då kommer fråga mig men jag känner inte för att tala om det, så tills vidare får det blir min lilla hemlighet.
Visst är det jobbigt att bära runt på saker? Jag menar, man vill gärna berätta men ändå inte. Ett svårt val för mig.
Men ibland behövs det med. Ett privatliv!? Ja, det är väl så det kallas.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig.
Det är inte långt kvar tills jag och Della åker till Turkiet heller, vill bara komma bort härifrån, bort från verkligheten för ett tag. Undra hur jag kommer se livet efter resan.
Menmen, det märker vi då.
Var beredda på en dålig uppdatering imorgon, ska nämnligen fika imorgon på dagen och sen jobbar jag 18.00 - 22.15, så får se när jag bloggar imorgon.
Vi hörs :)
Puss och kram!


Ser det inte helt fantastiskt skönt ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0