Mest aktiva.

Hej igen :)
Så länge jag vart medlem på denna sidan har det alltid, obs alltid vart Kenza som stått längst upp på både aktiva och mest besökta så nu blev jag ganska chockad över att det är Foki som står där :) (På mest aktiva iallafall).
Någon mer som tycker det är kul med omväxling :)?
Men om Kenza vill ligga först får hon ta och lägga ner tid också ;) hihi.

Äsch, jag har aldrig vart med där och det gör inte mig något :)
Men vi hörs av :) Puss och kram!



Ser ganska konstig på bilden men kan inte komma på vad? :/

Kommentarer
Postat av: therese

haha bara för att du är så ful gumman ;). Nä så vacker så =). Pussar

2009-07-15 @ 13:11:07
URL: http://theessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0