Ny vecka, nya möjligheter

Tjenare :) Trötta? Ja, jag är det iallafall.
Somnade vid kanske halv 4 i natt och tro mig, jag som är så morgon trött kom inte upp halv 10 när klockan ringde utan kom upp för cirka 20 minuter sen, klumpigt, i know ;).
Så vad ska ni göra idag då? Själv ska jag åka till jobbet om en halv timma, vad gör man inte för pengar liksom? haha..
Det är ju inte precis sommarväder ute så det är väl lika bra att göra någonting vettigt då :)

Äsch, måste verkligen upp och göra ordning någonting att äta innan jobbet för en gångs skull :)
Sen göra ordning mig, om jag hinner ska jag även duscha håret. Men det märker vi :)
Vi hörs sedan eller så. Beror på vad jag gör efter jobbet :)
Puss och kram// jenny



Åker om 25 dagar :D

Kommentarer
Postat av: miAAA

sv: erkänn :D dock måste man beställa dem från usa så det pallar man ju inte redit :)

ya, desamma :D lite taskit väder här ba

2009-07-20 @ 12:30:18
URL: http://jonnytherucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0