Nyköping imorgon!

Tjääänare! :)
Har precis lagt fram allting som jag ska ha med mig till Nyköping imorgon.
Jag vet inte vad jag ska ha med mig riktigt men tog med mig 1 tjock tröja, två vanliga, smink, batteri laddare, parfym, body lotion, tre-fyra linnen ungefär, sov kläder, 2 eller 3 par skor, underkläder, ett bälte, byxor (måste ha svarta), ett par mjukis byxor, leggins, tand borste, tandkräm, och så packar jag ner schampoo och balsam imorgon..
Funderar på om det är något mer jag behöver. Kanske ett par shorts om det skulle bli varmt någon dag :)
Självklart har jag med mig en sovsäck också :)
Tror ni att det räcker för torsag till söndag? Vi får allt ta och hoppas på det :)

Idag började dagen med att jag mötte Nicke på Axeldahlströms Torg så satt vi där på torget en stund innan jag åkte hemåt och hämtade jobb kläder för att åka och jobba. Efter det så åker jag, Della, Thessan, Nicke och John till Rörvik och badade. Hur gött i vattnet som helst :D
Sen åkte vi hem till John en stund och kollade på en film och sen knallade jag och Thessan och Nicke oss hemåt :)
Kanske blir stranden imorgon men det är inte säkert. Kan inte lova någonting :)

Äsch, detta inlägget blev väldigt, väldigt tråkigt hoppas ni stod ut ändå!
Vi hörs när jag kommit hem från Nyköping :D
Puss och kram på er!



Älskar dig gumman :) <3
Turkiet med det kommer bli underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0