Shopping dag idag

Hej!
Förlåt för jag inte skrivit så mycket men jag har inte haft varken tid eller lust.
Som i det sista inlägget om det där jag inte vill skriva vad det är jag går runt och bär på, tänker på det hela tiden men har kul och så för det :)
 Men idag har jag, Carro, Nicke och Thessan vart i stan och shoppat :)
Fick med mig två linnen från Gina Tricot, på rean (HAPPY) för 49 kr styck :)
Och även ett par nya skor från Din Sko, också på rea, för 299 kr. Snacka om fynd eller :)

Sen efter det gick vi till Franks och åt glass och drack coca cola. Har vart en skön dag. Efter stan bestämde vi oss för att dra hem till Thessan eftersom hon är ensam hemma tills på söndag. När vi kom dit började Thessan laga mat och köttbullarna var nog det äckligaste jag ätit hahahaha, säg inte att du tyckte om dom Thessan ;) ..
Sen kollade vi på bilder sen hon var liten och sådär och på bilder från Thessan och Dellas uppvisningar och tävlingar inom cheerleading.
Sen drog vi till Frölunda Torg, mötte lill Nicke och Rambo (Emelie), satt där och tjötade och nu är jag här :)
Så dagen har vart seg men väldigt skön.

Har inte tagit några bilder på det ny inköpta men det kommer väl så småningom.
Nej, nu ska jag göra ordning någonting att äta och sen platta håret, haha :)
Vi hörs :)
PussPuss


15 dagar kvar :D WOHO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0