Shopping!

Hallå där!
Hur är läget? Själv är det bra. Lite små seg bara.
Tänkte ta och berätta lite om helgen.
Mesta tiden av helgen har gått åt att vara hemma hos John där det ingår ganska mycket alkohol haha :)
Själv drack jag bara igår men det räckte :) Bilder kommer, det är inga på mig men ni kan få se hur sjukga vänner jag har haha ;) .

Ja, som ni kanske kommer ihåg så skulle jag ju börja skriva om viktiga/intressanta/roliga saker och idag får det handla om shopping. Det är oftast vi tjejer som älskar shopping, man blir liksom glad utav det.. Känslan av att det är en ny grej man har köpt och ska få användning för liksom. Särskilt när det gäller, SKOR, kläder och smink ! :)
Men ibland kan det även gå över styr. Att liksom man tar ett lån för att kunna shoppa.
Först och främst ska man väl använda sina pengar till att kunna överleva.. Liksom betala hyran och maten, för tak över huvudet vill ju alla ha.
Titta bara på alla kändisar, dm har så mycket pengar att dom inte ens behöver tänka: "Undra hur jag klarar mig resten av månaden om jag köper dessa par skor". Alla vill vi kunna ha den lyxen men verkligheten är värre än vad man tror.

Försök spara lite varje månad ch i slutet av varje halv år kanske du har så mycket pengar att du bara kan åka in till stan och köpa det du tycker är snyggt ;)
Värt att tänkas på när jag är som jag är med pengar? Ja, Defiitivt.

Nej, nu ska jag upp och ta någonting att äta. Ni få ha det så bra så hörs vi när vi hörs :)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0