Söndag 12/7-09

Hej på er. Hur är läget?
Själv mår jag bra men är ganska så seg. Och gissa vad som händer då?
Jo, jobba såklart haha. Hoppas det inte är allt för mycket folk nu bara.
För er som inte vet så är det Gothia Cup i Göteborg nu... Betyder att alltså hur många människor från hea världen har kommit hit för att spela fotboll och det pågår i en hel vecka. Hoppas jag inte får panik bara. Inte sådär jätte skönt att sitta på en varm spårvagn eller buss men ungefär 50 personer till.

Nej jag har ingenting vettigt att skriva så vi hörs!
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken McD jobbar du på:)?



Hur fick du jobbet?

2009-07-15 @ 15:47:23
Postat av: Jenny

Svar: Jobbar på McDonalds vid Gothia arenan, vid polishuset (:

Jag skickade in mitt CV och så kontaktade dom mig och fick gå på intervjuv och sådär :)

2009-07-16 @ 23:56:14
URL: http://jemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0