Sotade ögon!

Godmorgon på er.
Hur mår ni idag då? Själv mår jag bra men är lite trött och systern min ringde precis och sa att vi ska ta buss som tar 7 TIMMAR till Stockholm i November. Jaja, vad gör man inte? Haha :)
Jag har tänkt lite, att i varje inägg jag gör nu ska jag skriva om någonting som intresserar folk, vi får se hur det funkar med det.
Så ni blir inte av med mig som jag skrev i något inlägg under, jag kommer alltså att försöka skriva oftare :)

Som ni ser på rubriken ska jag skriva om sotade ögon. Tycker det är sjukt snyggt :)
Ska visa en bild också, eller kanske 2 ;)..
Själv tycker jag att man kan ha sotade ögon när som helst. vardag, fest, möten och mycket mer :)
Tveka inte till att anväda det :)

Bild 1: Ett kollage på sotade ögon




Bild 2: En bild på ett öga som visar tydligare!




Det finns många kändisar som har sotade ögon. Allt ifrån sångerskor till dom som är komiker.
Så tänk på det nästa gång du ska gå ut och inte riktigt vet hur du ska sminka dig ;)

Nej, nu är det dags för mig att gå upp och göra ordning mig :)
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Therese

så jävla snyggt.... men jag lyckas aldrig få det snyggt dock...:P

2009-07-15 @ 15:42:11
Postat av: Jenny

Svar: Det är lätt att göra skuggade ögon ;)

Kan visa ett inlägg någon dag om hur jag lägger det (:

2009-07-16 @ 23:54:59
URL: http://jemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0