Tack så mycket! :)

Hej läsare.
Ligger just nu i sängen när klockan snart är halv 3 på natten, undra om det verkligen är bra att vända på dygnet såhär?
Jaja iallafall.
Rubriken säger allt men för er som inte vet varför det står Tack kan jag berätta det :)
Gick nyss, för ca 5 minuter sedan in på Lizas blogg och såg att du hon nämnt veckans blogg och det var till mig :)
Tack så jätte mycket sötnos :)
Och jag håller med dig, jag uppdaterar inte alls lika ofta men det blir ju inte så när det är sommarlov och man helst inte vill sitta inne och skriva på bloggen, man vill ju hellre njuta av det fina vädret vi haft, inte sant :)?

Jo, som ni såg i mitt förra inägg skulle jag ju åka till Nykping och jobba på cheerleading EM !
Till att börja med måste jag ju säga grattis till Bobcats som kom på 7;de plats av 14
och framför allt Ida, som vann EM GULD i individuellt, alltså hon är bäst på gymnastik i Erupoa inom cheerleading och hur bra är inte det liksom? :) Så ett stort grattis till henne.

Det var inte alls så som jag hade hoppats på att vara med och jobba som funktionär, jag klarade inte av all pressen och sömnbristen tog över så mina älskade föräldrar kom och hämtade mig ända uppe i Nyköping igår klockan 05.00 och så var vi hemma runt 09.00 på morgonen idag (igår!?).
Verkligen hur snällt som helst, eller hur?
Nu ska jag nog ta och sova.
Bilder kommer, inte just i detta inlägget bara.
Ta hand om er så hörst vi :)
Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0