Tisdag 21/7 - 09

Hej bloggen!
Läget? Jag själv hungrig som f*n och jag måste in i duschen känner jag.. Haha, känner mig inte speciellt fräsch.
Vad händer idag då? jag vet vad jag ska göra men det kan jag inte skriva här, hemligheter liksom is the shit :D

Kom hem igår efter att ha kollat på 3 filmer hemma hos John med Nicke och Della, fast Della gick ju lite tidigare eftersom hon skulle upp halv 5, stackaren :)
En av filmerna vi kollade på var Vi hade iallafall tur med vädret, igen. Och en replik i den filmen var så rolig så jag skrattade hela tiden. Och eftersom jag har sån dålig humor kommer ni tro att jag är dum i huvudet ;)
Men repliken var iaf: "Men han ser ju ut som e potatis" hahahaha. Ursäkta men det var skit roligt.
Jaja, om man kanske ska ta sig upp ur sängen och sig någonting att äta och sen hoppa in i duschen :)
Ni får ha det så bra så kan jag skriva sen igen :)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0