Tjejer!?!?!?

Var inne på en blogg förut och såg ett inspirerande inlägg. Handlade om tjejer och dess kroppar.
Jag menar, ingen ser likadan ut. Hur roligt hade det vart då? Nej usch, det är bara kul att ingen är den andra lik, vilka håller med?

Tänkte visa några bilder så får ni skriva en kommentar och säga vilket nummer ni tycker är snyggast kropp för en tjej! :)

1. För smal, nästan endast gjord av ben och skelett!




2. Smal, inga former och knappt något fett




3. Normal byggd tjej med former




4. En lite mullig tjej med snygga former






Tänkte också på det.. När anses man vara tjock? När man väger över 60 kg och är ca 165 eller?
För mig är det verkligen inte så.. Nu för tiden tycks alla vilja ha en modell som är runt 175 och väger 55 kg.. Det kan inte vara hälsosamt i längden egentigen. Visst, man får absolut ha sin kropp hur man vill men själv tycker jag att är man nöjd med sin kropp så behöver man inte ens tänka på att gå ner eller upp i vikt :)

Nu tycker jag ni ska kommentera och gärna motivera till varför ni tycker just den kroppen på e tjej är bäst :)
Så kan jag svara på frågorna imorgon för tänkte gå och lägga mig strax. Puss och godnatt :) <3

Kommentarer
Postat av: A

ja tycker bild 2 eller 3 var snyggast faktiskt :)

Alla tycker olika, och man ska inte fästa sig för mycket i vikten och storleken som vissa tyvärr gör.. t o m jag :S

2009-07-15 @ 00:34:58
URL: http://agathaas.blogg.se/
Postat av: carro

jag tycker nog britneys kropp är snyggast, en tjej ska vara lite mullig å ha former :)

2009-07-15 @ 11:53:01
Postat av: therese

Lätt hon första min förebild;)..nä usch säger jag bara. Hon med former =);)

2009-07-15 @ 23:03:52
URL: http://theessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0