Vänner!

Hej på er läsare!
Detta inlägget får bli om vänner. Vänner är väl ändå det bästa som finns? :)
Och nej Thessan, inte serien utan dom som är i verkligheten haha :).

Men om ni tänker efter riktigt noga så har alltid era vänner vart där. Ända sen på dagis.
Då fick man godis av dom, fick leka med dom på gården, lånade varandras docker eller bilar och allt sånt där.
Och ni nuläget finns dom alltid vid ens sida. Dom följer med en till stan om man vill dit, lyssnar mer än gärna på ens problem och försöker komma på en bra lösning tillsammans, hänger ihop och känner på sig när ens kompis mår dåligt och sådär.
Alla har en bästa vän, en bästa som troligtvis är med en livet ut så Della och Thessan, ni kommer inte undan haha :).
Vad hade man gjort utan sina vänner? Vart isolerad? Man har ju inget socialt liv utan dom.
Så för er som känner igen er, kom ihåg att vännerna ni har alltid kommer att finnas där så det är fags att själv alltid finnas vid din kompis sida :)

Nej, nu ska jag lägga mig för ska upp om 8 timmar. Jobbar 10.00 - 19.00 imorgon, skoj!? Nja, lite jobbigt kanske :)
Men vi hörs av och glöm inte bort era vänner ;).
Puss och kram!!






Kommentarer
Postat av: Emma

de e fan va du låter smart i bloggen...du måste ju änna ha ett spec program inprogramerat ... smart är du ju liksom inte:P

2009-07-17 @ 11:37:46
Postat av: therese

Hahaha Jag lovar att jag tänkte på vänner serien först. Tänkte nu ska det la bli nått kul om pheobe eller nått haha =D.

2009-07-18 @ 21:27:39
URL: http://theessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0