Massa studenter

Hej på er alla. Hur är läget?
Själv mår jag väl bra, förkyld som ett as bara men men :) Kunde vart värre liksom.
Just nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska äta frukost eller inte.. Hmm, svårt beslut.
Jaja.. Märker väl det om en stund om inte annat.

Ja rubriken "Massa studenter". Det är så sjuuukt många som tar studenten i år och jag vill själv ta min nu, men det är ett år kvar herregud, tiden kommer nog att gå fort!
Förra veckan i onsdags var det Della som tog studenten, i onsdags var det Gaby, igår var det Martina och nu idag är det Arash. Grattis till er allihopa :) Lycka till i framtiden.
Så väntar en stund till innan jag börjar göra ordning mig innan Arash student :) Ska bara vara med på utspringet men et får han nöja sig med haha.

Äsch, jag har knappt något att skriva i bloggen nu för tiden därför det är så kasst med inlägg.
Ska kolla tv en stund innan så vi hörs sen kanske :)
Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0