Ny vecka, nya möjligheter

Hejhej!
Nästan nyvaken hemma hos Della, vart annars? Haha
Som ni såg i mitt förra inlägg så kom ju Jessi Pessi ner till Göteborg :D
Så efter Della haft sin träning åkte vi hem till Jessi och sjöng Lipz och hade det allmänt trevligt :)
Skönt att ha dig tillbaka älskling.

Jag vet inte hur jag kommer uppdatera min blogg i veckan eftersom att jag jobbar väldigt olika tider hela veckan.
Men jag ska försöka, så lätt bli ni inte av med mig ;).
Ja, idag händer det ingenting, jag jobbar från 15.30-19.00 inte så länge men det beror på hur mycket det fins att göra på jobbet också, right? haha.
Så nu ska jag ta och göra ingenting med Della eftersom hon är arbetslös sen studenten men hon har jobb om en vecka, stå ut darling ;)
Äsch, ni får ha de så bra så hörs vi :)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0