Onsdag 17/6-09

Hej på er!
Vill börja med att säga Grattis till Therese A som fyller hela 18 år idag :)
Hoppas du får en bra dag!!

Hur mår ni då?
Själv mår jag bra, varken seg eller trött idag :).
Fick sova några timmar extra, började nämnligen kvart i 12 idag så jag gick upp vid 10 tiden och sådär.
Ganska skönt :)
Så nu är jag hemma och gör ingenting och jag undrar vad som händer idag.
Della (Dellert eller Sillert ;)) skulle ringa mig när hon hade vart på hennes sommarjobb idag men hon har inte ringt så får väl ta och ringa henne.
Hmm, ge exempel på vad man kan göra? Som inte kostar.
Jag får min lön om en vecka men då kommer dom pengarna ändå gå till min resa. Fattar ni att det bara är 2 månader kvar tills vi åker? Det betyder att det redan gått över ett halv år. Herregud säger jag bara, vad tiden går fort :)
Äsch, ska inte sitta här och tråka ut er. Ha de bra!
PussPuss!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack va snällt :) men blir blond med en svart slinga^^

2009-06-17 @ 18:38:02
URL: http://teef.blogg.se/
Postat av: eveliina

sv;; hej hej! jo men det är toppen bra :)

hur är det själv?

jaha jaså inte? :O det måste du snart ;)

det tror jag säkert, men inte riktigt min grej om man säger så..

2009-06-17 @ 20:31:37
URL: http://eveliinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0