Opera med klassen

Hej på er!
Hur är läget? Jag vet att jag har vart urkass på att skriva i bloggen men ni överlever :) Finns ju så många andra duktiga bloggare som ni kan läsa :D hihi.
Nej men idag har jag inte alls gjort mycket! Gick upp 7 för skulle åka halv 8, men smarta Jenny somnar om och vaknade 10 över 8, shit tänkte jag, börjar om 20 min och det tar 1 timma till skolan. Men jag kom dit iallafall och gjorde ingenting för orkade verkligen inte.
Haha, inte bra inte bra men det är snart sommarlov och det känns verkligen.

Nu kanske ni undrar varför det står opera med klassen? Jo det är såhär, att vi hade bara en lektion idag och det var passionen och sen fick vi sluta..
Så ikväll, runt 7 tiden ska vi träffas utanför Göteborg Operan och kolla på en teater som heter Romeo och Julia. Vad låter det som? Inte som det roligaste jag har gjort men det är upp till bevis på vad som händer ;).
Och igår var vi på Universeum med klassen och jag tog lite kort MEN....jag hittar inte min sladd till mobilen, jag vettefan vart jag lagt den.. MÅSTE hitta den.
Tänkte lägga in nya bilder på datorn och sådär, rensa bland alla mina gamla för det lär behövas kan jag ju säga.
Äsch, nu ska hoppa in i duschen och sen kanske ta någonting att äta? Sen kanske jag går ner till Dellas mormor en stund men det får vi se :)
Vi hörs!
PussPuss


(Eftersom jag inte hittat sladden blir det tyvärr inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0