Packat och klart!

Hejsan hejsan!
Sitter just nu i sängen och är nydsuchad, precis duschat av mig allt salt vatten :P
Var ute och badade förut med Rambo (Emelie), Della, Stor Nicke, Lill Nicke och John.
Gött faktiskt :).
Ni kanske undrar vad rubriken menar? Det ska jag tala om.
Det har varit en massa strul fram och tillbaka om våran efterlängtade Turkiet resa så varken Tova eller Liza ska mee, tyvärr, men det blir iallafall jag och Della som åker :)
Längtar nåt så in i helvete :). Imorgon åker jag in till fritidsresor och betalar resan innan jag börjar jobbet :D
Så Turkiet resan bär av den 14 - 28 Augusti ;D Woho säger jag bara ;)

Jag har inte så mycket mer att säga men vi hörs :D
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0