she's back in Göteborg :D

Heeej på er alla läsare :)!
Seg är ordet för mig idag haha, men hade riktigt trevligt igår :)
Var hemma hos Issa som hade maskerad fest (bilder kommer).
Jag var utklädd till disco queen, Thessan var en pund rockare, Nicke & Figge var maffia brothers, Della var läderkatt, Sandra var playboy kanin och Michelle var älg haha, och själva Issa som hade festen var älva eller vad heter de? haha!
Jaja, ni får se bilder iallafall.
Ni kanske undrar vad jag menar med rubriken? Och det ska jag tala om :D
JESSI ÄR HEMMA I GÖTEBORG IGEN :D Snacka om att denna sommaren kommer bli rolig ;).

För er som inte vet flyttade hon hem till sin mamma i Norrland förra sommaren och har endast var i Göteborg en gång efter det men nu är hon tillbaka och snacka om att hon har saknat Göteborg som fan :).
Jag förstår henne totalt, alla hennes älsklingar bor ju här haha.
Jaja.. Var inne på Lizas blogg förut (www.justliza.blogg.se) och hon har bestämt sig för att ha en "veckans blogg" varje söndag :)
Kan ju bli roligt, hoppas jag kommer med där Liza annars jävlar ;) haha nej då :)

Så vad händer idag? Idag händer inget speciellt, sitter hemma hos Dellert just nu och väntar på att klockan ska bli typ halv 8 så jag kan åka in till stan och träffa henne för att sedan träffa Jessi en snabbis. Ge mig mer än gärna förslag på vad man kan göra så tiden ska gå snabbare. Dellas mamma ville att vi skulle diska.. hmmm... kanske kan vara snäll och göra de :)

Äsch, det kommer bara bli ointreesant ifall jag fortsätter skriva nu haha.

Men vi hörs :)

Puss och kram// Jenny :)



 

Haha, se till att kommentera lite mer också :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Jaduu, jag kan inget lova, men jag ska göra vad jag kan för att du ska få vinna ""Veckans Blogg" nån gång iallafall ;P

2009-06-14 @ 17:14:22
URL: http://justliza.blogg.se/
Postat av: Pinky - modeblogg

sv. hej du! Det är helt okej, fick just fint väder också ju, tihi. Själv då?

Ja, visst är det fint! =D Kramar!

2009-06-14 @ 17:44:18
URL: http://piinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0