Sommarloooov!!!!

Hej på er. Har äntigen fått mitt efterlängtade sommarlov men inte känns det som sommar för det.
Kollar jag ut genom mitt fönster just nu så regnar det och är förjävligt.
Men det som känns skönt är att jag är ledig, fått en hel del tider att jobba i sommar och även endel lediga dagar så det känns underbart och vet ni vad?
På måndag är det 60, fattar ni, 60 dagar kvar tills jag och mina älskade vänner åker till Turkiet. Fyfan vad de ska bli skönt.

Någonting som inte är lika skönt är ju mina betyg :/ Men jag ska skärpa mig som fan i 3an, det kan ni ge er fan på :)
Håller på att städa mitt rum nu också och det kommer att ta tid. Om jag orkar sen så ska jag visa er för och efterbild haha.. Så kommer ni kanske förstår varför det tog sådan tid :)
Innan jag fastnar framför datorn måste jag sluta skriva men jag gjorde faktiskt detta speciellt för en tjej, REBECKA :D haha. Du är så söt och alltid frågar varför jag inte skriver så nu gjorde jag det för att du skulle kunna få läsa min blogg lite :)
Äsch, skriver kanske senare och då blir det nog lite mer intressant med :)
Puss på er så länge!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket datum åker du till turkiet :) ?

2009-06-12 @ 11:41:48
Postat av: Rebecka

Snäll du är pinglan!:)

2009-06-14 @ 14:58:50
URL: http://honeyflower.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0