Svar på tal :)



Det står: vilket datum åker du till turkiet :) ?

Svar på tal: Jag åker med mina vänner till Turkiet den 14-28 Augusti :)
Dom jag åker med är Della, Tova och Jasmine.. Har aldrig träffat Jasmine men hon är säkert jätte snäll och rolig:)



Kom precis hem från jobbet, känner verkligen hur äckligt jag luktar och sådär! Gick bra på jobbet idag och fick till och med sluta tidigare. Nästa gång jag jobbar är nästa heg!
Idag vet jag inte vad som händer, det regnar som fan ute och jag har ingen lust med att bara sitta hemma helt ensam så funderar på om jag ska upp till Della en stund och kolla på någon ny film som går på disney Channel. Vad ska ni sälva göra idag?
Tycker  verkligen det är hur kul som helst med kommentarer så fortsätt kommentera och skriv gärna vad ni heter och eran blogg så jag kan gå in på den och läsa :)
Nej nu ska jag allt ta och hoppa in i duschenn, hörs kanske senare :D
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0