svårt val!!

Igår var jag ute och gick med Liza och Jessi, vi visste inte riktigt vart vi ville gå så vi gick till en kyrkogård (!?) där jag visste att någon min familj kännt hade dött. Och jag visste vart graven låg så jag ringde mamma och frågade vem det var och det var min mormors man.
Jag levde inte när han dog och glad är jag för det.
Sen ville Jessi till minnesstuden som finns där men vi gick åt helt fel håll sen orkade vi inte gå tillbaka eftersom den kyrkogården är en av Sveriges största.
Men vi gick och pratade om det, asså om någon vän man känner väl eller liknande hade dött om man ofta hade gått till graven då? Jag vet inte riktigt, i början tror jag inte det men det hade kommit med tiden. Vill inte ens tänka tanken. Liza hade inte gjort det, som hon sa igår iallafall men Jessi hade gjort det.
Usch att ens tänka såna tankar är ju hemska. Hade ni gjort det? Gått till graven ofta?
Äsch nog med det.
Jag orkar inte skriva ett långt inlägg men skriver snart igen!


Mormors mans grav!


Jag och Jäääässssiiiiiii :D <33

Kommentarer
Postat av: Jääässsiiii

ojojoj den snyggaste bilden jag sätt på länge haha :D

2009-07-18 @ 00:12:16
URL: http://pygmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0