Tisdag 16/6-09

Hejhej!
Innan ni tröttnar vill jag bara säga att detta inlägget kommer att bli väääldigt tråkigt, jag har ingenting att säga.
Iofs kan jag ju skriva om förhållanden!? Tycker ni det verkar intressant så fortsätt läsa :)

Alla som har haft förhållanden som är över 6 månader känner nog igen sig i det jag skriver nu.
Alltid när man börjar bli intresserad av en tjej/kille så pirrar det i magen, man bli glad och allt sånt där när personen skickar gulliga sms eller ringer en. Men vart tar det vägen när man väl blivit tillsammns och sådär?
Ett sms i början av ett förhållande brukar lyda såhär: "Hej sötnos. Vad gör du? Ville bara höra av mig, saknar dig pusspuss"
Och senare ungefär såhär: "Hej gumman. Vad gör du? Ringer sen".
Hmm, vart tar romantikern vägen? Man måste ju på något sätt hålla romantikern uppe men då kommer den svåra frågan, HUR?!
Ja, jag vet inte.. Antingen att umgås ensamma en hel dag eller en hel helg kanske. Åka iväg, bort från staden man bor i och bara vara tillsammans. Då Känner man verkligen att det är personen man älskar! Eller?
Ja, jag är ingen expert men jag tycker själv att det låter rimligt.

Jaja, nu orkar jag faktiskt inte skriva mer om det.
Det enda jag har gjort idag är att jobbat och vart hos Nicke, vart så sjukt seg i hela kroppen och mina ögon vill bara stängas. Sov hos en kompis igår som bor i Floda, och jag började kvart över 11.30 så fick gå upp 8.00. Jag som är så trött på morgonen kom ju upp klockan 9 istället och skulle ta tåget till Göteborg igen kvart i 10, snacka om att jag var trött eftersom jag somnade runt 3-halv 4 igår natt med.
Men det är skönt att kunna umgås med denna kompisen. Om du läser så är det bara till att höra av dig om du vill prata eller så. :)

Nä, nu ska jag göra ordning någonting att äta och sen är det sängen som gäller.
Ha det bra! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0