Vid en badplats!?!?

Hej på er alla!
Hur är läget? Själv är det fint, lite trött bara :) Man blir ju det efter en hel dag på stranden och sen ut med en massa kompisar och grilla och sådär :)
Måste bara berätta en sak för er, ganska äckligt.

Var ju som sagt på stranden idag, eller ja, vid sisjön.
Vi kom dit och en massa dykare var där och vi tänkte att det antagligen var dykar skola eller någonting och så ingenting mer med det.
Efter några timmar ringer Nicke och frågar om det är dykare där och om badplatsen på andra sidan är avstängd. Och riktigt, det var precis som han sa.
Vet ni vad vi fick reda på då? Joo, att dom precis dragit upp ett LIK från vattnet.
Att dom ens har mage till att dra upp en lik ifrån stranden där det är mest barn familjet och mitt på dagen?
Visst, dom flesta vet att folk dött där men att göra det runt 3-4 på dagen !?!? Vad tänker man på då?
Och tänk er själva att jag och mina kompisar badade där... I en sjö som liket legat i :O.
Det var inte alls nice kan jag tala om.

Men inte mer om det nu. Efter stranden så kom jag hem och duschade och när jag var klar mötte jag och Della upp alla andra som skulle iväg och grilla.
Dom vi var med var Nicke, Lill Nicke, John, Hannah, Carro, Erica och Patrik.
Hade det skit mysigt. Satt där vid stranden och grillade och tjötade och spelade kort och lyssnade på musik. Endel drack men inte jag. Ska ju upp klockan 10.00 imorgon för ska jobba 12.00 - 20.30. Hoppas att det inte är sådär stek hett ute så man står inne på jobbet och svettas ihjäl.

Orkar inte skriva mer nu, så ni får några bilder att kolla på :)
En bild säger mer än 1000 ord sägs det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0