2009 03 17

Tisdag idag då! :)
Har precis gjort mig klar för att vara hårmodell hos Thessan :) och om du klipper för mycket ska jag klistra fast det igen hahaha. Mitt hår är mitt allt ;D
Jag skrev tyvärr ingenting igår för jag visste inte vad jag skulle skriva om, det vet jag inte idag heller men det får la bli någonting iallafall.
Jag hoppas iallafall att jag blir klar med in t-shirt imorgon som jag håller på att sy :)

Aja, i morse när jag vaknade var det sol och blå himmen, jätte skönt verkligen och inte kallt heller, iallafall inte när jag var ute med vovven haha, tror inte jag har vart ute med henne någonting sen vi fick henne för 8 år sedan ;)
Men nu börjar det ju såklart bli molnigt igen och inte alls lika varmt men jag vill ha min skinn jacka på mig så idag ska den bli använd för första gången för i år :).
Jag vet inte hur länge jag blir sittandes hos Thessan men får la ta en för och efter bild ;) Så ni får se hur duktig hon är :)
Nu ska jag ta och ta mig på resten utav kläderna haha, ha de så bra.

Puss och kram// Jenny



Kommentarer
Postat av: Therese

Haha du jag e skjukt grymm. Tycker du ska lägga in bilden från efter jag klippt dig med allt hår som ligger på golvet haha =D. Pöss

2009-03-17 @ 21:32:24
URL: http://theessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0