Allt på en och samma gång...

Ligger i min säng, och har panik!
Jag har sååå mycket plugg, har 5 prov denna veckan.
Priv i matte A kusen
Handel (2 prov)
Nationella i svenska B kursen
och ett administrations prov.
Snacka om att jag aldrig kommer klara det här? fyfan.. Tycker synd om mig själv.
Men som tur är har jag ju en syster som vill hjälpa mig :)
Ska nämnligen på middag hos henne och hennes kille ikväll och sådär.
Kan ju bli mysigt :)

Var i skolan förut och så gymmade vi på fitnessen haha, motion är ju inte bra för kroppen :P.
Men det var kul :) Sen så hade vi bara basgrupp och matte. För er som inte vet vad basgrupp betyder får ni gärna fråga.
Efter skolan åkte jag och solade, hur skönt som helst. Måste ju passa på eftersom mitt solkort går ut på torsdag :).
Men nu ska jag ta mig någonting litet att äta. Vi hörs senare :)

Puss och kram// Jenny




Sååå snygga!

Kommentarer
Postat av: Therese

Fett snygga =O.. Mig like;)

Vi hörs la imorgon hahah =D

2009-03-23 @ 21:43:44
URL: http://theessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0