Besluts ångest

Sitter här hemma i min säng och kollar på The Hills men vet inte vad jag ska göra.
Sitta och vänta yttligare några timmar på att Danijela ska höra av sig eller åka med mina kompisar och festa lite?
Åååh, jag vet inte vad jag ska göra.. Men det märker vi väl snart iallafall!


Igår var jag ju som sagt hos Dellas pappa, kan säga att det behövdes.
Bara komma bort från allt och alla för en dag och koppla av.
Vi satt och kolla på Wipeout och Så det kan låta, haha ganska tråkigt egentligen men det var skönt.
Idag runt 2 tiden kom mamma och pappa och hämtade mig så jag fick komma hem och duscha och känna mig fräsh igen haha!
Så nu vet jag itne vad som händer. Får sitta och tänka på det en stund.
Har ingenting mer intressant att skriva så det får bli något roligare imorgon :)

Puss och kram/ Jenny



Saknar sommaren ! :( (bilden gjord av: Jessica)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0