Förlåt,förlåt och åter igen förlåt

Jag är ledsen att jag inte har bloggat någonting allt den senaste veckan och mer där på.
Beror på att mitt internet inte har fungerat för dom från Com hem sagt at vi är skuldsatte på över 2000 spänn?
Är dom helt rubbade i huvudet? Fuck no att vi har vart!! Ursäkta språket.

Jaja, nu ska jag väl berätta vad jag har gjort på det senaste så var beredda på att läsa mycket :)
Lördagen den 28 februari jobbade jag och Della som dansade för en ny öppnad krog.
Dom hade sagt att vi skulle vara där 21.00 men egentligen 23.00, så i början var det rätt så segt!
Men iallafall, till slut började det komma in folk och det var kul till slut :)
Samtidigt samma dag firare vi Thessan en stund, och det roligaste var nog presenterna hon fick utav oss hahaha.
Menmen, jag kan inte komma på så mycket annat jag har gjort.

I helgen som har vart var jag iallfall ute på fredagen med Thessan för första gången haha, Och där kan man snacka om en tjej som blev rund under fötterna hahahaha.
Det blev förfest hos Della :) där vi satt och spelade kort, körde "Jag har aldrig" haha m.m.
Sedan drog vi till GP (Gamle Port) och där var det 3 för en i baren.
Dom som drog ut var jag, Della, Thessan, Nicke och Jack haha.
Och väl inne på GP träffade vi Becka :D Du är så söt gumman :)

Efter det drog vi vidare till Golden days, och stackars Jack kom inte in eftersom han var för full.
Menmen, inne på Golden träffade vi en massa folk vi känner som vanligt haha.
Jag och Della har alltid samma tanke när vi festar och den lyder såhär
:"Idag ska vi vara med varandra eftersom vi aldrig är med varandra när vi festar".
Haha och gissa vad? Såklart är vi ALDRIG med varandra hahaha.
Jaja, efter Golden stängde så drog jag mig hemmåt för jag var så jävla trött och Della drog med några andra kompisar till BLVD.

Efter allt festande ville jag ha en hel lugn kväll och det fick jag.
Så lördagen bestod av att jag, Della, Nicke och Jack var och bastade. Riktigt skönt faktiskt :)
Och vi tog så lugnt som det bara går ! :)
Mer än så har inte hänt i helgen
Så i söndags hände det inte något speciellt. Som alla andra söndagar :)

Och idag har jag vart i skolan, och var nog på den tråkigaste föreläsningen ni kan tänka er! Herregud, att jag inte hoppade eller någonting så tråkigt jag hade.
Efter skolan mötte jag upp Della i stan och var med henne tills hennes buss till hennes träning skulle gå.
Nicke kom också in :)
Sen drog jag och Nicke hem till honom en stund och sen vidare till John !
Där satt vi och kollade på massa roliga youtube klipp hahaha. Galna kontors nissar som flippar över totalt :)

Aja, nu ska jag inte skriva mer faktisk.
Hör av mig imorgon :)

Puss och kram// Jenny


Från vänster: Jag, Becka, Hennes kompis, Jag och Della :)


Nicke och Jack, och Jack är på hahaha


Della och Jack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0