Hej på er!

Hej på er! Just nu sitter jag i sängen och försöker komma på något intressant att skriva om, och det dyker tyvärr inte upp någonting så det får bli mer intressant i mitt senare inlägg så håll ut kik :).

Var i skolan idag. Började dagen med design. Och gissa vad jag fick med mig hem? :D
Jo min långa t-shirt som jag har gjort, ni kan få bild på den senare om ni är snälla hihi.
Betyget jag fick på t-shirten är VG ! Ganska nöjd med det.

Om en liten,liten stund ska jag följa med min föräldrar, hämta upp min sy  ster och åka och köpa nya skor.
Får se om de bli gladiator skor eller nya tyg skor idag. Vad tycker ni är snyggast, svarta,ljus gråa eller vita tyg skor :)?
Ni får gärna ta och kommentera lite oftare, och gärna skriva vad ni vill läsa om b.la.

Jaja, nu ska jag ta en skål med glass innan vi åker.
Ha det så bra.

Puss och kram// Jenny






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0