Helgen

Hej på er alla!
Jag har inte vart så aktiv på det senaste men jag lovar att bättra mig, det är bara det att det blir så mycket nu.
Har liksom 4 prov i veckan, låter det lockande or what? Nej inte direkt!

Jaja, idag var jag, Nicke, Dadde, Koffe, Johanna, Noddi och Gallan vid högsbo rampen och vi filmade in en massa roliga saker som nu ligger på youtube ! Haha, det var kul som fan :)
Sen har jag inte gjort så mycket mer, måste sätta igång med pluggandet eller vad tycker ni? Jag har inga andra alternativ iallafall. Och igår var jag med Thessan och Della först i stan och kollade runt en stund, sedan begav vi oss hemmåt mot Thessan och där kollade på vi en "skräckfilm" som hette Rec eller nåt sånt där. Fanns vissa scener man visste någonting skulle hända men ändå hoppade man till.

Jag har seriöst inte gjort så mycket i helgen, har vart ganska skönt faktiskt. Men nästa helg är det fags för att jobba :) Hoppas på att det går bra :) men varför skulle det ine göra det?
Sen måste jag ju önska Thessan lycka till som tävlar nu på lördag nere i Skåne :) Det kommer gå bra, det känner jag på mig hihi!..

Nu ska jag lägga mig ner i sängen och plugga :/ Usch men är tvungen.
Men jag skriver imorgon :) Ha de så bra.

Puss och kram// Jenny

Här får ni några bilder:






Får ni ingen vårkänsla av bilden :)?



Mammsen köpte dessa skor till mig i helgen :) <3




Lördagens outfit:

Skjorta: Ullared
Bälte: Dellas (Fashion Center)
Leggings: H&M



Dadde, Nicke och Jack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0