Hmmm... Tänker

Blir nog att ganska långt inlägg nu, tänkte skriva om lite olika grejer.
Känner att jag och en kompis börja glida ifrån varandra och det känns inte bra.
Vi var så nära innan och klart vi fortfarande pratar och sådär men det är inte detsamma.
Vi delar på så många minnen och det verkar inte bli några fler känns det som.
Älskar denna kompisar men vill få upp kontakten vi hade innan, vill inte skriva ut här vem det är men om du läser detta och känner på dig att det är du å får du gärna säga till!

Sen så vill jag skriva om utseende och allt omkring det också.
Varför ska man ändra på sig egentligen om man själv inte vill må bättre?
Jag menar vi föds på ett sätt och vi ska väl leva efter det?
Klart att man förändras med tiden men det får komma sakta och säkert och inte som en schock för allihopa.
Du ska inte behöva gå ner i vikt, ändra klädstil, sminka dig eller inte för att en annan person säger åt dig att göra det.
Trivs du som du är så ska du inte låta någon trycka ner dig. Stå på dig, be strong!

Yeah yeah ! :) Ska berätta om gårdagen.
Träffade Danijela i stan efter att hon hade vart och tagit modell bilden och måste säga att du blev otroligt fin på bilderna gumman, och det kändes verkligen att vi inte träffats på länge.
Måste börja umgås mer (och det j ag skrev innan om en kompis handlar om inte om Danijela).
Vi åkte hem till henne och kollade på melodifestivalen och tyckte att det var heeelt fel låt som vann, eller vad tyckte ni?
Ja i alla fall, efter det tog vi oss en macka och gick i hennes rum för att kolla på film.
Vi kollade på Patrik 1,5 haha och den är ju sååå rolig.
Jag somnade efter ungefär halva men vaknade igen och satte på en ny film som hette ''Feel the noise'', jag somnade till den med fast den verkar vara huuur bra som helst, jag kan inte rekommendera den än till er men skriver senare om jag tyckte om den eller inte :) Håll ut haha!

Vi pratade en massa om kärlek och hur det är och du har rätt gumman, ska man gå in i et förhållande ska man vara beredd på att man kan bli sårad också. Kärleken är ingen dans på rosor, man glömmer ju av taggarna.
Så man får ta det som det kommer, inte gå runt och leta efter mr Right liksom!

Aja, jag vet inte vad som händer idag. Nicke skulle höra av sig men jag måste ju plugga också nu när det är så bra väder.
Är ju ungefär 10 + grader och på så sätt blir man på bättre humör.
Aja vad ska ni själva göra idag då? Något bestämt? :)
Ni får gärna kommentera och säga vad ni vill att jag ska skriva, kan inte komma på någonting nu för tiden, hjärnsläpp? Yes det är vad jag får haha..

Jaja, nu ska jag kolla på The Hills och käka lite godis och dricka vatten :)
Vi hörs senare bloggen och alla läsare..

Puss och kram// Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0