Kort hår :(

Ja, som sagt var jag ju hårmodell hos Thessan idag och du var jätte duktig gumman men det känns som om du klippte av halva håret på mig :( haha men tror det är ovant för mig bara!
Hon klippte 4 cm på topparna, och massa uppklippt :) Blev iallafall jätte nöjd hihi.
Efter vi vart i hennes skola var vi skit trötta båda två, men vi bestämde oss för att åka och sola ändå :)
Så det gjorde vi,  och efter att vi solade träffade vi på Dadde som väntade på Johanna :)
Sen träffade vi Nicke och Jack haha allt på samma gång här..
Men de tog inte lång tid innan vi åkte hemåt.
Men jag har orkar tyvärr inte skriva mer nu men ni ska få en bild på allt hår som Thessan tog bort på mig ;D haha.

Puss och kram// jenny

 Lite färg kanske :)




R.I.P mitt hår :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0