Lördag!

Ligger nyvaken i sängen med Tova bredvid mig haha. Ni som inte känner henne borde lära känna henne, hon är så j*vla rolig haha :D!
Igår mötte jag henne i stan och så mötte vi Della och Liza och så åkte vi hem samtidigt :).
Jag åt tacos medans Tova var med och åt sallad.
Jaja senare åkte vi hem till Nicke och satt och tjötade och gjorde en lek typ, haha meningarna blir så konstiga.
Haha vi gjorde faktiskt inte sådär mycket men det var skönt ändå :) .
Idag blir det att träffa Danijela tror jag, börjar få bättre kontakt med henne igen :) Känns helt underbart.
Nej nu ska jag kolla klart på Simpsons men hör av mig senare eller så imorgon.

Puss och kram// jenny



Kommentarer
Postat av: Tova

YES! stört skön e jag :D

2009-03-21 @ 18:26:01
URL: http://toovaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0