Love is in the air?

Saknar kärleken. Saknar närheten och saknar alltihop som handlar om det.
Jag förstår inte vart man hittar killar över huvudtaget.
Det känns som om dom gömmer sig.
Jag har haft ett seriöst förhållande och det är två år sen, så ni förstår att det är längesen.
Man får väl ta det som det kommer antar jag.

Jaja, i helgen ska jag inte dricka någonting :)
Jag ska hem till Dellas pappa på fredag-lördag, sen på lördag ska jag träffa gullungen Danijela :)
Det var väldigt längesen och jag har saknat henne.

Jag var hemma hos Della förut och så kollade jag ut och det snöade nåt in i helvete och det första jag tänkte var:
Neeeej, igår var det ju vår väder och idag vinter IGEN!?!?
Jag som vill ha sommar och sol :(
Hoppas inte vädret håller i sig bara!
Men nu ska jag till köket och göra ordning någonting att äta, skit hungrig.

Men vi hörs senare eller så imorgon :)
Puss och kram/ Jenny



Snöade mer än sådär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0