Pluggar för fulla muggar

Ja det är det jag gör just nu. Har mitt block framför mig och en ny vässad penna. Försöker komma på någonting bra att skriva inför det muntliga nationella provet imorgon. Jag förstår knappt vad man ska göra men det måste ju göras eller hur? Hoppas på att jag gör något rätt iallafall så jag kan få G.
Dom har sagt att vi ska jämföra två texter i häftet och då får jag väl göra det då.
Ni som har nationella och häftet ska jag jämföra texterna "Kickan" och "Jakten på en idi-ot".
Mer än så skriver jag inte idag.

Var iallafall hemma hos min syster och åt middag förut, måste säga att deras lägenhet var jätte mysig :)
Fint ni har fått där syrran. Och maten var skit god :) Kyckling med grönsaker och klyft potatis *mums*.
Sen hjälpte hon mig att komma i gång med pluggandet och hon sa att hon skulle ringa mig sen och om jag inte pluggar och istället sitter framför datorn kommer hon hit och tar bort den haha, så måste sätta i gång igen.
Skriver senare när jag har pluggat en stund :)

Puss och kram// Jenny



Bilden gjord av: Jessica Bergström

Kommentarer
Postat av: Linda

svar#

Man hatar verkligen matte så fort ekvationer kommer :/

Ser oxå att vi har gått på samma skola :) eller jag går fortfarande kvar men endå :)

2009-03-24 @ 11:56:43
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson
Postat av: Linda

Önneredsskolan :)

2009-03-24 @ 12:22:45
URL: http://www.metrobloggen.se/lindaericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0