Stressad!!!

Är hemma och ligger i stor tjock tröja, leggings, min nya tröja som jag gjort (som jag även lägger ut en bild på i detta inlägg (: )under täcket med ett par tjocka mysiga strumpor.
Det är verkligen kallt ute, vart tog det fina vädret vägen? Kanske bara var ett smakprov på hur våren kommer kännas, får iallafall hoppas på att den kommer snart.
Jaja, jag ligger iallafall under täcket och det ligger pappret runt omkring mig, inte för att jag är snuvig eller sådär utan för att jag har 3 prov imorgon! Får verkligen hoppas på att jag klarar det. Varför är det alltid så att man pluggar dagen innan?
Jag har pluggat hela veckan men det känns stressigare dagen innan.
Stressat mycket denna veckan så nästa vecka ska jag nog ta och varva ner lite.

Var med mamma och pappa på Kållered förut efter att ha släppt av syster i Mlndals bro och kollade på skor, så fick med mig 2 par skor hem som är så snygga hihi. Dom får ni även se på bild :)
Jaja, förut var jag ute med Della (dellbert) Nicke (Najklas) Jack (Jajck) och Patrik (Päträk eller Pätkräk haha) och tog lite bilder men dem lägger jag inte ut :). Blir bäst så..
Var ju som sagt tvungen att dra tidigt för att jag var tvungen att plugga, men även för att jag frös så jävla mycket om mina händer. Trodde fingrarna skulle gå av på mig. Gud vilken tur att dom inte gjorde det, annars hade jag nog inte suttit här och skrivit just nu :).

Men nu ska ni faktiskt få se bilderna på mina skor och tröjan :)
Kommentera och säg vad ni tycker :)
Ha de så bra
Puss och kram// Jenny



 




 



 



 



 



 

Ljus grå tyg skor : Skopunkten - 99 kr
Högklackade skor: Skopunkten - 299 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0