Tisdag 2009-03-24

Sitter i skolan just nu och gör inte så mycket. Lyssnar på musik och väntar på att klockan ska slå 1 så dagen kan börja.
Idag vet jag inte vad som händer faktiskt. Antar att jag ska plugga så jag iallafall kan gå godkänt.
Gjorde mitt nationella prov i svenska b kursen förut, jag har inte en aning om hur det gick eftersom jag tror jag gjort fel.
Men det märker vi när hon rättat klat proven :).

Var nyss inne och läste om Angelina Jolie och Jennifer Aniston, deras kamp om att bli nästa bond brud!
Förstår mig inte riktigt på det, alltså hur man kan ge sig in för att få killen en annan tjej vill ha!?
Enligt ryktena har Jennifer provspelat för en roll som Bondbrud, men ska man verkligen lita på allting som står i skvaller tidningarna? Nej, utan man får se efter och ta sig en egen slut sats av det hela.
Jaja, vi får vänta och se hur det blir med nästa Bondbrud, vem hade ni velat se förresten?
Jennifer Aniston eller Angelina Jolie? :)




Angelina Jolie  



Jennifer Aniston




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0