Underbar Helg!

Jag har inte skrivit alls under helgen men det är för att jag har haft fullt upp hela helgen!
Läs här under så får du reda på vad jag har gjort :)


Fredag:
I fredags hände det inte så mycket. Var med Della och sen träffade vi Tova vid 7 tiden sen drog vi till Nicke en stund medans vi väntade på Jack.
Efter en lång stund kommer han och vi drar oss emot Lill Nicke som hade krök hemma.
Var ganska skoj faktiskt. Ingen vild fest precis haha!
Var ju tvugna att dra ganska tidigt eftersom vi skulle upp tidigt.
Vi somnade redan vid 12-1 tiden men det var väl lika bra det eftersom Della skulle upp redan halv 6 för att åka till Malmö, medans jag och Tova vaknade av oss själva vid 9 tiden.

Lördag:
Ja, vi vaknade upp vid 9 tiden, låg kvar i sängen en bra stund och sedan gick vi upp för att äta frukost.
Vet inte hur många knäckemackor vi åt men det var gott som fan haha!
Efter det gick vi tillbaka till mitt rum och la oss i sängen.
Till slut började vi att göra ordning oss. Jag gick in i duschen och Tova började med att platta håret och sen var det ju min tur också :)
För er som inte vet så skulle jag och Tova jobba på Ida och Kenneths bröllop som servitriser!
Det gick bra i början eftersom vi kom dit kl 15.00 och gästerna kulle inte komma försen 17.00. Två timmar tänkte vi, jajamensan då har vi ju gott om tid.
Det värsta var ju gästerna kom redan 16,30
Hjälp, panik ...
Ingenting hade vi gjort..
Ingen sallad, inga välkomms drinkar, inte ställt fram varken öl,vin,cider eller läsk.
Det var inte det ända som var sent. Även cateringen (maten) kom si sådär 15 minuter innan gästerna så vi fick ju liiite panik. Men det gick bra til slut.

Det var ju en sak som var pinsam och det skämms vi för fortfarande.
Jag och Tova skulle bära ut bröllops tårtan, nej vi tappade den inte haha!
Men det var någon som skulle ta kort på den och hade ställt brudparet på, ni vet det som är as glas.
Så vi får panik och ställre ner tårtan och wipps så slår pret i golvet och brudgummens huvud gick av.
Som tur är blev dom inte så arga.
Men efteråt, när allting börja lugna ner sig tog jag och Tova sig var sin cider och lite mat.
Hur gott som helst. det var indisk mat :)
Jaja, efter bröllopet drog jag mig hemmåt, för att invänta att Della skulle komma hem.
Vi drog oss ut till Golden och väl där träffade vi Christos :D Det var inte igår precis ;)
Hela lördagen var underbar, även om det blev stressigt i början :)

Måste bara få säga en sak:
GRATTIS TILL HELA FÖRENING GCO (GOTHENBURG CHEER ONE) som fick 6 dm guld :D
Bra kämpat tjejer!

Söndag:
Vaknade upp med Della sovandes bredvid mig. Väntade på att hon skulle vakna så vi kunde äta frukost :)
Efter frukosten gick vi hem till henne eftersom hon skulle iväg och träna. Så gick med henne hem en liten stund.
När hon begav sig till träningen gick jag hem till Thessan och där hände det inte så mycket mer.
Vi åt mat och jag och Thessan mötte upp Nicke och Jack och så gick på café :)
En skön söndag med andra ord.


Äsch nu ska jag lägga ut bilder istället. Inte jätte roligt att bara läsa en massa text.
Och så hörs vi senare. Då ska jag lägga ut lite bilder på snygga kläder tänkte jag :)

Puss och kram// Jenny











Äsch nu får de räcka med bilder för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0