Våren är här

Våren har börjat komma :) Så fram skinn jacka och iväg med dig vinter jacka haha :)
Var ganska bra väder idag men det blåste kallt :/ .
Iallafall :) Har vart i skolan, började halv 9 och slutade ca 11. onödigt? Ja verkligen!
Men sen var jag i stan med Sigge och Izza :)
Vi tog oss någonting attt dricka och jag tog Chai Latte *mums* och satte oss på en bänk utanför ett café mitt i solen och lyssnade på musik och pratade om allting mellan himmel och jord :) Tack för det  tjejer.
Sedan mötte vi upp Thessan, Alexandra och Della. Sedan drog vi oss hemåt och jag och Thessan solade, skööönt!
Och nu vet jag itne vad som händer.. Gå ut och gå med Nicke en stund kanske :)
Eller kanske kika förbi på panthers träningen? haha, ovanlgit att jag är där :)

Iallafall, imorgon är det dags att vara med Tova igen :D <3<3<3 Saknat den tjejer så otroligt :)
Jag vet inte vad vi ska hitta åp men ta det lugnt antar jag :) Ganska gött ändå, kan bli mysigt :)
Men jag skriver lite senare, måset ju ta vara på det sköna vädret :)
Puss och kram/ Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0