2009-05-03

Hejsan!
Hur mår ni alla?
Jag vet inte riktigt hur jag mår, är täppt i näsan och ont i halsen men det går förhoppningsvis över snart.
Jag orkar inte berätta om vad som hände i helgen faktiskt. Det får bli någon annan gång.
Men jag kan lägga upp några bilder som ni kan få se sen :)
Ni kommer även få se bilden på det jag köpte när jag var ute med mamma och pappa.

Vad händer idag då? Jag vet inte. Ge mer än gärna förslag till mig.
Jag har precis ätit frukost, gud så gott det är med knäcke mackor eller vad säger ni? :)
Hade allt möjligt på, allt mellan ost till salt gurka muums! :D

Igår var jag och Thessan på bio och tittade på 17 again, Oooh Zac Efron är ju bara sååå snygg.
Jag blir helt kär i honom varje gång jag ser honom. Vanessa har tur ;).
Känndes lite konstigt att se honom pussa någon annan är henne men det är väl så känidsar måste göra ;)?
Ni måste ju se den filmen, tyckte den var riktigt bra :). Rekommenderas verkligen ;).

Nej om jag ska försöka få tag i någon som vill umgås idag kanske? Får se hur jag gör. Kanske köper en massa gott och bara är hemma och tar det lugnt. Låter inte fel det heller va? :)
Nej, nu ska jag ta och gå upp ur sängen ialllafall.
Men här får ni se bilderna. :)
Ha de bra. Puss och kram!




Solglasögon: H&M 59 kr
Mascara: Cubus 100 kr
Skor: H&M 198 kr
BH: Cubus 69 kr
Gult linne: Cubus 89 kr
Vit klänning: H&M 149 kr


Legging: Cubus (kommer ej ihåg priset)


Jag, Amie och Camelia :)

Tjejerna :)

Amie och Thessan :D

Haha, Della, Pierre och Thessan på hållplatsen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0