Fredag = PARRRTTTYYY

Hej på er alla :D Jag är skit glad idag, är på ett sånt humör då allting känns bra ;)
Vad ska ni göra idag då? Själv ska jag, Thessan, Della, Sandra, Serkan (kanske), Serkans kompis (kanske), Pierre och Nertil till BLVD ! Säg till om ni vill med :)
Så jag ska snart börja packa mina grejer. Sen ska jag möta Pierre och få lite grejer och sen ska jag hem till Della och börja göra ordning mig :)

Hade ni en bra Valborg förresten? Jag gjorde INGENTING och det behövdes verkligen. Della sov ju hos mig också men det kunde ni väl lista ut själva? haha ! :)
Satt på Dellas gård hela kvällen och snackade allmänt om allt och ingenting med Martina, Thessan och Martinas lillebror Putte (Patrik).

Äsch, ska allt ta och göra ordning mig tror jag.
Hör av mig imorgon :)
Ha de så bra.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0