Fredan 8/5-09

Förlåt, jag hann inte skriva igår! Gjorde för mycket men nästan ingenting ändå haha.
Först vaknade jag och Della hade sovit hos mig. Vi gjorde ordning oss och begav oss till stan för att möta Sigge, Becka och Izza för att säga grattis till Izza som fyllde 18 år igår :D Grattis igen gumman!

Efter att vi hade vart i stan åkte vi till Axel dahlströmstorg och mötte Liza för att Della behövde låna en bok haha. Ganska kul, älskar att vara i bibliotek med Della :D
Vi hittade till slut en bok och kom överens om att jag skulel ha höglösning för henne (!?).
Sagt och så ska det bli! Vet dock inte när eftersom att v båda är upptagnahela helgen haha.

Idag, fredag, dagen efter Izza fyllt 18 ska vi åka till Kungsbacka där hon har beställt bord och äta middag och grejer :)
Kommer bli ganska nice. Jag kommer inte vara där så länge eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Behövs att få lite pengar ändå känner jag.

Ska även börja övningsköra denna månaden, så efter den 25:e, ni med bil då, håll er inne! Haha, min syster ska också börja övningsköra och hennes pojkvän ska bli våran handledare :) Tack Robert :).
Har funderat länge på om min syster är rik? haha. Kan låna pengar av henne men behöver inte betala tillbaka. Men det är klart att hon ska få tilbaka det ifall det krisar för henne någon gång :).
Äsch, kanske ska börja göra ordning mig? Ska ju åka om 40 minuter och möta Izza och Sigge i stan för vi ska bara ha en lektion idag och den börjar kl 13.00 (tror vi).
Men ni får ha det gött och så kanske jag skriver imorgon om vad som hände idag :)
Ha de gött.

PussPuss



Jag och min andra halva! <3
Släpper dig aldrig :)



Jag och barndoms kompisen, släpper dig aldrig <3

Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha man vet aldrig ;)

2009-05-08 @ 18:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0