Irriterande....

Hej på er! Hur mår ni idag? Själv är jag irriterad men ändå väldigt glad.
Köpte mig en ny mobil idag, en Samsung Toutchwiz ! Nöjd är jag med den också :)
Vill ni veta varför jag är irriterad? Jo det ska jag tala om.

Jag vet inte vad som hänt men mitt gamla simkort har bara slutat fungera! Jag har ingen aning om vad som har hänt men det står att jag ska skriva in puk kod men jag vet ju inte vart den ligger någonstans och mitt nya simkort funkar inte försen imorgon så jag har ingen aning om hur jag ska få tag i någon :(.
Till er som har mitt nummer, jag har fortfarande kvar samma nummer men ge mig gärna era!

Vad ska ni göra idag då?
Jag skulle träffat Nicke men han får ju inte tag på mig ;/ Jag känner mig så naken utan min mobil :O. Usch!
Aja, får göra det bästa av situationen.
Ska gå och fråga mamma när maten är klar också.
Vi hörs ! Puss Puss



Kommentarer
Postat av: jenny

Hej, fiin blogg (=

Jag är med i veckans blogg och du får mer än jätte gärna rösta på mej om du vill. Jag har nr 4. Hoppas verkligen att du röstar på mej nu :) Här röstar du;

http://supersvensson.blogg.se/2009/may/veckans-blogg-1.html#comment

2009-05-11 @ 22:08:01
URL: http://jjennylindgren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0