Läsare?

Har betydelsen egentligen så stor roll på läsare per dag? Jag skriver blogg för det är skönt att kunna skriva av sig lite då och då, även om jag inte skriver på 2-3 dagar betyder inte det att jag tröttnat utan för det antingen inte finns någonting att skriva om eller så har jag haft fullt upp :)
Klart jag blir glad när jag ser att besökare ökar ena dagen, men ni får gärna skriva en kommentar så jag vet vilka det är som läser :) Kollar gärna in era bloggar med.

Men iallafall :)
Ligger just nu i sängen och försöker få tag i så många nummer av mina kompisar jag kan haha, eftersom alla försvann och mitt gamla simkort höll på att greja sig så det slutade fungera. Hoppas bara på att det nya funkar så fort som möjligt imorgon.
Vad har jag gjort idag då?
Jo, jag åker hem till Nicke en stund förut och efter en stund kom även Dellert och Samuel! 
Vi satt och spelade kort och lyssnade på en riktigt rolig grej hahaha.
Vill ni ha kaffe? JAAAAAA TACK!!!!! 
Hahaha, ooh den är ju bara så rolig :D
Äsch, nu är jag så trött så jag skriver om ointressanta saker men vi hörs imorgon :)
Ska klura ut någonting roligt att skriva :)
Pusspuss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0