Måndag 25/5 - 09

Hej på er!
Det är en vecka sedan jag skrev och tro inte att ni blir av med mig än ;).
Jag har bara gjort en massa grejer så jag inte har haft tid till att skriva, dom flesta vet vad jag menar.
Fast kan ju berätta lite kort vad jag gjort i helgen!

Fredagen åkte jag med Sigge till Frida och Karin som bor i Kungbacka-Onsala.
När vi kom dit försökte vi tinau pp våran kyckling för att kunna grilla. Till slut blev det upptinat så vi slängde den på grillen och grillade.
Det är bara så gött med grillat kött :) Eller hur?
Efter det satt vi och tjötade och hade allmänt trevligt. tämningen var hur skön som helst.
Måste bara berätta det att en kille (vet inte nämna någon namn) där som hade vart med i Den Rätte För Rosing, hahaha.
Jaja, iallafall, så jag och Sigge delade på en Martini Bianco, hur go som helst :)
Alla drack och var på bra humör, till slut kom tårtan, muuums säger jag bara!
En massa grädde och jordgubbar, låter det inte sommrigt?
Haha, det roligaste var ju att Frida oc Karin är tvillingar och dom fyllde 21 så dom blev i kastade i poolen med kläder och hela kitten ! Haha, alla stod och skrattade åt dom.

Men till slut var det dags att bege sig hemmåt och jag missade tåget med en kvart ungefär och fick sitta där i 47 minuter? Eller ja, jag skulle få vänta i 47 minuter men den kom inte försen efter en timme och det var ju inte speciellt varmt klockan 3 på natten! Usch, men jag kom hem iallafall :)
Jaa, det var väl det som hände i fredags!
Här får ni se några bilder!



Outfiten för fredagen!


Sigge (Sigrun) på tåget :)


Bartender eller? Haha!






Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, i vilken stad? :D

Tack! :)

2009-05-25 @ 18:46:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0