Ny lista på G!

Hej på er! Hoppas eran dag är bra. Min har inte vart sådär rolig.
Fick för mig mig att vi började våran matte nationella klockan 9 men det var visst halv 9 så det var bara till att skynda på allt vad man kunde och vipps så satt man i klassrummet och fattade INGENTING! Det gick så dåligt, jag kunde inte koncentrera mig heller! Gud, jag kommer få sånt stort IG så det är inte sant.

Men som ni har sett ubriken att det är en ny lista på G! Det var änna ett tag sedan jag skrev en :)
Idah handlar det om vad man kan göra med kompisar när det är en dålig dag, t.ex. regnar och dylikt!
Hoppas ni får lite ideér på vad man kan göra :)


1.  Samla ihop ett par kompisar. Ni behöver inte vara många. Säg att ni är 6 st.
Har ni pengar så gå på bio, bowla, gå på ett mysigt café, laserdome. Finns många roliga aktiviteter att göra, synd att det kostar bara. Annars hade vi väl gjort det oftare, eller!? ;)

2. För andra som har lite mer snålt om pengar (jag tillexempel). Är det helg så sätt dig ner mer så många vänner du vill och ta upp chipsen, dippen, godiset m.m. och kolla på film. Hur mysigt som helst. Bara ni väljer en film som alla tycker är bra eller låter intressant :)

3.  Ett tips till tjejerna. Ta på er pyjamasen, tvätta bort sminket, sätt upp håret i en stor bulle på huvudet och sätt er och mys i sängen med var sitt täcke :) Prata om allting som kommer upp i huvudet och ni tjejer som läser detta vet vad jag pratar om :). För att göra det lite extra mysigt, släck lampan och tänd ett par ljus! Plocka även fram era ansiks masker och body lotion, låter det inte för tjejigt? But, make the girls talk! Haha!

4. And something for the boys! Dra ihop era bästa vänner, sätt på tv:n, gärna xbox eller ps2 eller vad det nu är, sitt uppe hela natten och spela spel. Gör en deal. Kanske att den personen som vinner ska bli bjuden på t.ex. pizza av förloraren? Låter inte det som en bra deal? You go for it.

5. Ett tips till alla som har flick/pojkvän :).
Gör ordning en mysig middag, bjud över din partner och överraska henne eller honom. Du behöver inte anstränga dig för att få honom eller henne glad, det viktigaste är att du gjort någonting :) Till efterrätt är det ju alltid gott med jordgubbar och glass, muuums!

Det är listan för idag. Skriv gärna en kommentar och berätta om jag ska fortsätta eller inte! Ganska onödigt om jag skriver en som ingen läser, eller hur haha!
Nä nu ska jag faktiskt försöka och plugga här.
Ha det gött :)

Puss Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0