roliga vänner?

Haha, Della är så söt!
Hon har svårt för att läsa och hoppas gärna över rader och måste läsa samma mening flera gånger för att förstå, så jag erbjöd mig att ha högläsning för henne men vet ni vad hon gör? Jooo, det ska jag tala om, hon SOMNAR
Det måste ha vart väldigt intressant! Lite roligt är det ju ändå men nu när man ser henne ligga där på sin sida av sängen och sova känner man själv att John Blund tränger sig på.
Så ska og ta och sova tidigt idag.

Har ju nationella imorgon, klockan 9 på morgonen, i matematik A - kursen. Vet att det låter jätt lätt men inte när man har svårt för matte som jag har. Det intresserar mig inte det minsta faktiskt, hur kan det vara kul ? Aja, alla har vi våra egna ämnen i skolan som vi tycker mest om.

Äsch, jag ska allt ta och lägga mig ner och försöka sova :)



Jag och Dellert (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0