Spelar åldern någon roll på en mamma?

Hejsan på alla läsare. Har funderat ett tag på detta med att vara ung mamma eller inte!
Spelar det egentligen så stor roll? Ska man få höra kommentarer över att man är för ung och spolar bort sin ungdom?
Nej, jag tycker man ska få skaffa barn när man vill, när man känner sig redo och tror att allting kommer att bli bra.
Nu menar jag inte att alla ska gå runt och bli med barn utan tänka sig för också. Vem pappan blir, hur ekonomin ser ut m.m.

Om du är ung och fått barn är det starkt gjort. Visst kan man hamna i ekonomiska problem, men det kan man även göra om man är i medel åldern (runt 28-35). Alla hr vi nog funderingar och tankar omkring detta.
Enligt mig tycker jag att man ska skaffa barn när det känns rätt att göra det. Det kan kännas rätt när man är 18, det kan kännas rätt när man är 25.
Visst, man kan slösa bort mycket i sitt liv som ung mamma som att festa med sina vänner, resa omkring en massa och göra allting man tänkt sig. Men det får man ju göra senare i livet isåfall :). Finns alltid något positivt med att vara både ung och lite äldre mamma. Eller vad tycker ni?

Äsch.. Kanske ska ta och lägga mig snart? Ska ju upp redan 6,30 imorgon. Hoppas på att jag inte kommer försent imorgon. Har ju design imorgon mellan 8,30-10,45 så jag hoppas på att få mycket gjort på shortsen jag håller på med.
Ligger just nu i sängen och ska nog ta och lägga mig under täcket och kolla på ett vänner avsnitt (ja, jag är fortfarande besatt), och sen sova :)
Ni får ha det så bra!
PussPuss





3 härliga bilder ifrån Turkiet förra året :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Härliga bilder! :)

2009-05-11 @ 17:41:47
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0